zaterdag 10 maart 2018

Traktatie voor de jarige Elise

Hoi allemaal,
Omdat mijn jongste dochter Elise maandag jarig is, ben ik dit weekend weer druk met traktaties maken.
Ik heb voor haar leerkrachten het volgende bedacht:


Ik heb een stuk papier bewerkt door Colorburst op een stencil te strooien.
Daar heb ik water overheen gespoten en een vel papier erop gelegd. Je stempelt dan met je stencils.
Van dit papier heb ik met een stans zakjes gemaakt.


Zo ziet het bewerkte zakje eruit.
Op het kaartje schrijf ik nog: "Bedankt dat je me hebt laten groeien!".
In het zakje heb ik een zakje bloemzaadjes gestopt.
Vinden jullie het ook leuk?
Ik ben hier voorlopig nog wel aan het werk, ik maak allemaal verschillende.

Gebruikte materialen:
Plate 91, ArtJournal 3, KiCoStamps|
Plate 100, Engelse tekst, KiCoStamps
Plate 75, Fantasy 6, KiCoStamps
Archival zwart

Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Alvast gefeliciteerd met Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke en kleurrijke traktatie voor Elise!
    Vast gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam