dinsdag 13 maart 2018

Pak het moment




Er komen weer nieuwe stempelsheets aan. En wat zijn deze weer leuk. 
Dus ik heb ze gepakt en er voor mij het perfecte moment van gemaakt.

En zo is hij gemaakt:

Neem een vel PainOn en spray deze goed nat.
Tik er dan wat Color Burst op.
Echt op je flesje tikken als je deze horizontaal houd boven je papier, niet in knijpen dan komt er veel te veel.
Ik heb de kleuren Pthalo Green en Terre Verte gebruikt.
Eventueel nog wat water er bij spuiten en een druppeltje Matellic Jade er op laten vallen.

Alles heel goed drogen met de heattool.
Snijd nu een kaart uit van 10x15 cm.

De Bamboe van Plate 136 Flora en fauna (22) afdrukken met Archival ink Library Green en de libelles van de zelfde plate met Jet Black.

De bamboe stelen heb ik ingekleurd met een smalle waterpenseel en Iron Oxide en de libelles met Amethyst. Dit zijn de Metallics van Color Burst.

Deze kaart heb ik gemat op lichtgroen met een rand van 1.6 mm en daarna een donker groene kaart met een mat rand van 6.4 mm rondom.

De tekst van Plate 135 tekstsheet (29) heb ik op een overgebleven stuk PaintOn afgedrukt met Archival Jet Black en gemat op donker groen papier met 1.6 mm rondom.
Dit heb ik met een stukje foamtape op de kaart geplakt.

Van de restjes PaintOn heb ik nog ATC kaartjes gemaakt in het zelfde thema.


Heel veel stempelplezier, 
Lizenka

Gebruikte materialen:
Plate 136 Flora en fauna (22) (in de verkoop vanaf 14-4-2018)
Plate 135 tekstsheet (29)
PaintON
Color burst
Archival Ink Library Green en Jet Black
Waterspuit flesje
Heattool
Waterpenseel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam