zondag 18 maart 2018

De monsters komen eraan!

Hoi allemaal,
Vandaag weer een kaartje van mij op het blog van KiCoStamps.
Ik was eigenlijk bezig om ATC's te maken, maar ik hield een stukje van mijn bewerkte papier over.
Dat stukje werd een kaart, en hoe dat ging:


Ik heb een vel Painton-papier genomen en hierop dotjes acrylverf aangebracht.


Die dotjes heb ik uitgesmeerd met een oude creditcard. Van mij hoeft het niet perfect, ik vind het leuk als er wat wit te zien blijft.


De eerste twee kleuren passen mooi bij elkaar omdat ze dicht bij elkaar liggen op de kleurencirkel.
Die blauw/ groentinten heb ik eerst gedroogd met de heattool, voor ik er oranje op smeerde.
Anders krijg je een vies bruin kleurtje.


De roze verf heb ik uitgesmeerd op mijn craftsheet, omdat ik met noppenfolie wilde stempelen.


Vervolgens heb ik met stencils en witte verf nog cirkels aangebracht.
Toen dit geheel gedroogd was, heb ik met stempels uit de losse pols nog wat achtergronden aangebracht.
Het uiteindelijke vel heb ik in ATC's gesneden.
Wat er overbleef, was een smal randje die te leuk was om te laten liggen.
Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt:


Het monster is gekleurd met Copics en uitgeknipt.
Grappig toch, dat je met een restje nog zo'n leuke kaart kunt maken?
De ATC's show ik binnenkort!

Gebruikte materialen:
Acrylverf
Craftsheet
Creditcard
Stencils
Noppenfolie
Plate 135, Tekstsheet 29, KiCoStamps
Plate C5, Cute Monsters 1, KiCoStamps
Plate 85, Achtergronden 5, KiCoStamps

Groetjes van Dieke.

3 opmerkingen:


  1. Gaaf Dieke!
    Ook verslaafd aan de monstertjes en gekleurde strookjes, maar weer zo heel anders, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vind ik die monstertjes toch funny.....
    Geweldige kaart geworden Dieke!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam