donderdag 1 februari 2018

Traktatie voor mijn jarige dochter

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik druk bezig geweest met het maken van traktaties voor de leerkrachten van mijn oudste dochter Sofie.
Ze wordt zondag 10!

Ik heb voor deze traktatie gebruik gemaakt van de leuke techniek die Conny gisteren deelde, dus vandaag is er geen extra uitleg van mij bij. De techniek van Conny kun je heel makkelijk terugkijken.

Dit is wat ik heb gemaakt:



Ik heb een kaart gemaakt, die ik aan 1 kant heb bewerkt.
Op de witte kant heb ik 2 geurkaarsjes, een bewerkt doosje lucifers, twee theezakjes en een chocolaatje geplakt met een tapeje.
Een momentje "zen" voor de juf of meester. Dat is altijd fijn.

De achterkant ziet er dan zo uit:



Je kunt het niet heel goed zien, maar ik heb ook met de witte inkt over de paarse heen gesponsd.
Ik denk dat Sofie vol trots kan trakteren!

En had je de techniek van Conny nog niet gezien? Op de Facebookgroep kun je het filmpje gewoon terugkijken. Echt een aanrader!


Gebruikte materialen:

Plate 105, tekstsheet 23, KiCoStamps
Plate 133, Cultuur 3, KiCoStamps.
Distress inkt Wilted Violet
Witte pigment inkt
Sponstool met sponsjes
Stencils
Craftsheet

Bedankt voor het kijken!
Tot de volgende post,

Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie traktatie, heel bijzonder. Alvast van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en een hele leuke dag toegewenst.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Dieke! Mooie achtergrond, en ook lekker rustig.
    Gefeliciteerd met Sofie haar 10e verjaardag!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam