dinsdag 19 december 2017

Mooie herinneringen

Hoi allemaal,

Afgelopen week had ik een ander soort kaartje nodig, voor een afscheid.
Dat kaartje wilde ik hier ook even laten zien.



Hoe ik deze kaart heb gemaakt:

Allereerst heb ik de klaproos gestempeld met Versamark en bestrooid met clear embossingpoeder.
De embossingpoeder heb ik verhit met de heattool.


Vervolgens heb ik de afbeelding gekleurd met Zigmarkers en een waterbrush gebruikt om de kleur uit te vegen.
Daarna nog een toepasselijke tekst op de kaart gestempeld, met Archival zwart.


Een klein paars streepje langs de rand en twee paarse kaartjes erachter.
Toen was het kaartje klaar.
Hoewel het een klein gebaar is, denk ik toch dat ook een kaartje een klein beetje troost biedt in een moeilijke tijd.

Gebruikte materialen:

Plate 130, Flora en fauna 21, KiCoStamps
Plate 132, Tekstsheet 28, KiCoStamps
Clear embossingpoeder
Versamark
Zig markers
waterbrush

Bedankt voor het kijken!
Tot de volgende post.


Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam