donderdag 16 november 2017

Follow your dreams




Hoi allemaal,


Voor deze kaart ontstond had ik eerst zitten rommelen met mijn alcoholinktjes. Heerlijk vind ik dat, je ontspant er zo lekker van ;-)


Dus ik had na een tijdje freubelen best een aantal leuke achtergronden:




Hiervan heb ik er voor deze kaart 1 gekozen. Wanneer ik werk met alcohol inkt houd ik mijn stempelgebruik rustig, omdat de alcoholinkt al voor veel kleurenpracht zorgt. Mijn kaart werk ik dus simpel af, in dit geval met een stempelafdruk en een tekstje. Vervolgens matten op een andere kleur karton en klaar ben je!


Ik heb een hele middag lol gehad en ik heb nu nog achtergronden liggen om meer kaarten mee te maken, superleuk toch?!








Gebruikte stempels zijn van:
Flora en Dieren (4) plate 52


Alcoholinkt is ook bij KiCo verkrijgbaar:
Alcoholinkt


Tot de volgende keer maar weer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam