dinsdag 3 oktober 2017

Grungy tag

Hoi allemaal!


Vandaag een tag van mij met stap voor stap uitleg! Ik ben begonnen met tissuepaper plakken, ik doe dit met gelmedium:


Daarna ben ik gaan sprayen met drie kleuren inkt. Pak drie kleuren inkt die bij elkaar passen en die je zelf mooi vindt:


Om de achtergrond nog iets meer af te maken heb ik nog gestempeld met achtergrondstempels:


De bloem heb ik gestempeld op boekpapier, uitgeknipt en vervolgens opgeplakt:


Om het een beter geheel te maken heb ik de bloem nog een kleurtje gegeven:


Om de tag af te maken heb ik nog een tekst gestempeld op kraftpapier en deze gemat en op mijn tag bevestigd. Uiteraard heb ik mijn tag nog voorzien van een touwtje.



Dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor het meelezen!


Groetjes Daan


Gebruikte stempelsheets:
- Achtergronden (6) plate 86
- Achtergronden (8) plate 118
- Flora en Fauna (21) plate 130


Overige materialen:
- Inktsprays
- Verf
- Tissuepapier
- Boekpapier
- Stempelinkt







2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig label Daan!
    En voorzien van een prima uitleg, heel duidelijk, dank je wel.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Yvonne! En graag gedaan natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam