donderdag 5 oktober 2017

Flower

Hoi allemaal,
Vandaag weer een kaart van mijn hand op het blog van Kicostamps.
Ik had zin in herfstkleuren, daar is het weer ook wel naar.


Ik heb het volgende gedaan:
Eerst de bloem gestempeld met Archival zwart, en deze afbeelding gemaskerd.
Daarna heb ik de achtergrondstempel met behulp van een stempellineaal 3x naast elkaar gezet, met verschillende kleuren Archival inkt.
Ik heb gewoon over het masker heen gestempeld.
Dan nog wat bloemetjes gestempeld in de lichtste kleuren Archival die ik voor de achtergrond gebruikte.
De bolletjes van die bloemen heb ik ingekleurd met Distress inkt in een bijpassende kleur en een waterbrush.
Dan het masker verwijderen.
De bloem heb ik gekleurd met mijn goeie oude Copics.
Op de foto lijken de kleuren wat lichter te zijn, in het echt zijn ze wat meer zalmkleurig.
De kaart nog matten op wit en een kraft kaartje en klaar!
Gebruikte materialen:
Plate 118, achtergronden 8, Kicostamps
Plate 130, Flora en Fauna 21, Kicostamps
Plate 59, Flora en Fauna 6, Kicostamps
Archival inkt
Distress inkt
waterbrush
kaartkarton
Hoe vinden jullie deze flower?
Ik ben er blij mee!
Tot de volgende post.
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Mooie kaart met die roze en oranje tinten, die zo mooi in elkaar overlopen.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam