zaterdag 16 september 2017

KiCo op canvasboard

Hoi allemaal,

Vandaag een keer een anders dan anders project van mij op het blog. Ik heb namelijk gewerkt op canvasboard. Als je werk dan af is kun je er een haakje aan maken en ophangen, zo heb je je eigen kunstwerk aan de muur!

Ik ben begonnen met het beplakken van mijn canvasboard. Dit heb ik gedaan met oud boekpapier, maar ook met tissuepapier. Daarna heb ik met een paar kleurtjes inktspray mijn canvasboard kleur gegeven:

Nadat dit droog was heb ik met een brayer gesso aangebracht en mijn canvasboard bewerkt met stencils, foamstempels en verf.

Om het af te maken heb ik de nieuwe stempels er op gestempeld en deze ingekleurd met verf.
Snel, simpel en met een mooi resultaat!


Gebruikte stempels:
- Plate 130 Flora en Fauna (21)

Overige materialen:
- canvasboard
- boekpapier
- tissuepapier
- gesso
- Art Anthology colorations spray
- Art Anthology sorbet - dimensional paint
- stencils
- foam stempels
- acrylverf

2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam