vrijdag 8 september 2017

Iets om tussen mijn boek te leggen

Hoi allemaal,
Naast het stempelen ben ik ook verzot op lezen.
Het komt nogal eens voor dat mijn boekenlegger kwijt is.
Dus dacht ik, laat ik die dan zelf eens maken!


En nog een tweede exemplaar:


Zoals jullie zien, heeft Kicostamps ontzettend veel teksten, waar ik nu veel gebruik van heb gemaakt.
Dit is ook om jullie aandacht nog eens te vragen voor de uitdaging van Yvon. Ook zij werkte daarbij met teksten.
Wat ik heb gedaan om deze boekenleggers te maken:
Ik heb een stuk Painton papier gepakt en heb daarop met acrylverf gewoon met mijn vingers geverfd.
Vervolgens heb ik een roller gepakt en ben over de nog natte verf heen gaan rollen. Je krijgt een beetje een grungy look.
Ik heb er ook nog wat wit overheen geverfd met een creditcard.
Toen het droog was, heb ik allerlei verschillende teksten gestempeld.
Later nog de ballen op een reststukje gestempeld en op de boekenleggers geplakt.
Achter de ballen heb ik wat extra diepte gemaakt met de Stabilo all zwart.
Nog een extra tekstje stempelen en opplakken.

Als jullie me zoeken, ik ben weer in mijn boek gedoken!
Gebruikte materialen:
Plate 126, teksten, Kicostamps
Plate 81, Diverse 9, Kicostamps
Plate 109, fantasie, Kicostamps
Plate 101, Engelse tekst 3, Kicostamps
Plate 66, vintage 3, Kicostamps
Plate 100, Engelse tekst 2, Kicostamps
Acrylverf
Stabilo all potlood
Painton papier
Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke vrolijke boekenlegger Dieke, en wat een leuk idee om die zelf te maken.
    Goed idee om eerst met je vingers de verf aan te brengen en dan uit te rollen, leuk effect!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam