zaterdag 12 augustus 2017

Kerst, maar dan anders!

Hoi allemaal!


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de kerstsheet! Beetje vroeg, ik weet het, daarom heb ik ook net wat anders gedaan...


Ik ben begonnen met mijn kaartje (dcp 250 grams, 10x10 cm) te sprayen met twee kleuren paarse spray inkt. Dit heb ik laten drogen. Vervolgens heb ik met brilliance de sterren gestempeld en met archival zwart de boompjes gestempeld. Ik heb een restje dcp in dezelfde kleuren paars gesprayed en de tekst met archival zwart gestempeld.  Vervolgens heb ik mijn tekstkaartje gemat op zwart karton en dit bevestigd op mijn kaart. De kaart ook gemat op zwart karton en deze weer op paars karton bevestigd. Klaar is mijn Kerst maar dan anders kaart!




Gebruikte stempelsheets:
- Kerstsheet (5) plate 127
- Tekstsheet (27) plate 126


Andere materialen:
- DCP papier 250 grams
- Zwart karton
- Paars karton
- Archival zwart
- Brilliance wit
- Spray inkt (ik heb Art Anthology inkt gebruikt, maar dit kan natuurlijk ook met een ander merk)


Groetjes Daan



1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam