woensdag 7 juni 2017

Wake up and be Happy

Hallo allemaal!

Wat een superleuke reacties heb ik gekregen op mijn allereerste zelf getekende sheet! Echt zo ontzettend gaaf! Natuurlijk heb ik met mijn sheet een aantal voorbeelden gemaakt, deze heb ik al op onze pagina geplaatst en natuurlijk zal ik ook de beschrijving van de bijen art journal pagina nog een keertje plaatsen. Maar vandaag wilde ik de sheet van Conny in het zonnetje zetten. Zo'n supergave mandala heeft ze getekend! Ik vind hem echt heel mooi! Vandaar dat ik er een mooie, zonnige kaart mee gemaakt heb.

Allereerst heb ik mijn gelliplate er weer eens bijgepakt en lekker wat achtergrondjes gemaakt. Ik maak er dan altijd meteen een aantal. Deze keer met vrolijke, zomerse kleuren.

Op die achtergrond heb ik de stempel 2 keer half afgedrukt met zwarte archivalinkt en daarna geëmbost met transparante glitter embossingpoeder. Alles goed verhitten met de heattool en dan af laten koelen. Vervolgens heb ik de tekst gestempeld op een restje papier en gemat op zwart papier. De randjes van het kaartje met tekst heb ik met een distresstool bewerkt en vervolgens met een felle kleur roze beïnkt. De tekst heb ik bevestigd op de kaart en ook de randen van de kaart zijn roze gemaakt. Als laatste heb ik de kaart gemat op zwart karton, en klaar is mijn vrolijke kaart!


Simpel, snel en superleuk!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs Daan

Gebruikte stempelsheet:
- Plate 122 Diverse (18)

Overige materialen:
- Gelliplate
- Acrylverf
- Stencils
- Archivalinkt jet black
- Semi transparant embossingpoeder
- Zwart cardstock
- Distresstool
- Archival inkt Vibrant Fuchsia

2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam