donderdag 6 april 2017

Groeten uit mijn eigen fantastische wereld

Hallo allemaal!

Een beetje bijgekomen van de Art Specially weer? Wat vond ik het leuk om zoveel van jullie weer te zien en spreken. Bij sommigen bleef het bij een bescheiden zwaaitje in verband met de drukte, anderen kon ik wat langer spreken. Superleuk!

Vandaag heb ik een stap voor stap beschrijving van alweer een art journal pagina voor jullie, met stap voor stap foto's. Veel lees- en kijkplezier!

Gebruikte materialen:
- stempels van sheet Flora en Fauna (18) plate 120
- stempels van sheet Diverse (16) plate 117
- tekststempel van tekstsheet (26) plate 121
- Dylusions paint in diverse kleuren.
- diverse stencils van TCW en Dutch Doobadoo.
- archival inkt jet black en andere, fellere kleuren.
- Twinkling H2O's
- Art Journal\
- PaintOn papier
- sponsjes
- penselen

De beschrijving:

Stap 1: een achtergrond maken met 1 kleurtje Dylusions paint.

 
Stap 2: Met stencils en twee andere kleuren verf wat patroontjes aanbrengen zodat je een mooie bewerkte achtergrond krijgt.


 
Stap 3: Met groene en oranje archival inkt de grote stempel en een los blaadje op de achtergrond stempelen.


 
 
Toen de achtergrond aan het drogen was vond ik hem nog wat saai en heb ik bovenin nog wat extra blaadjes gestempeld. Ook heb ik het vogeltje van de stempelsheet onderin nog gestempeld.


Stap 4: Terwijl de achtergrond lag te drogen heb ik mijn PaintOn papierblokje erbij gepakt en heb ik de tekst gestempeld.


Stap 5: Ik heb de tekst afgeplakt met maskingtape en vervolgens de bloem met rode archivalinkt gestempeld. Zo staat de tekst in de bloem.


Stap 6: Daarna heb ik de bloem uitgeknipt.

Stap 7: De bloem heb ik ingekleurd met twinkling H2O's, hetzelfde heb ik gedaan met het vogeltje dat ik later nog onderaan mijn pagina gestempeld had.



Stap 8: Als allerlaatste heb ik de bloem opgeplakt. Hieronder zien jullie het eindresultaat:
 
 
Groetjes Daniëlle

1 opmerking:

  1. Wat een mooie pagina weer Daan! Leuk zoals je de bloem met tekst hebt verwerkt en een geweldige beschrijving.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam