maandag 13 maart 2017

Sterkte....

Hoi allemaal,

Deze week ben ik lekker aan de slag gegaan met de nieuwe sheets.
De kaart heb ik deze week echter gemaakt voor iemand die het momenteel heel moeilijk heeft.

Dit is 'm geworden:



Ik heb hiervoor de bloem van plate 120, flora en fauna 18 gebruikt.
Die heb ik geëmbost met wit embossingpoeder.
Vervolgens Distressinkt op een craftsheet gedept, natgespoten en de kaart erdoorheen gehaald.
Daarna het vogeltje, ook van plate 120, gebruikt om op muziekpapier te kunnen stempelen.
De tak komt van een andere plate, en met behulp van de stempellineaal onder de vogel gestempeld.
De tekst gestempeld op een apart stukje papier, wat ik in dezelfde kleuren Distress had bewerkt.
De tekst vastgezet met netjes, en de kaart op twee andere kleuren kaartkarton geplakt.

En dan vlug op de bus morgen!
Gebruikte stempels van Kicostamps:
Plate 120, flora en fauna 18
Plate 84, tekstsheet 20
Plate 86, achtergronden 6
Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Soms zijn deze kaartjes ook nodig, maar wordt door de ontvanger(s) meestal heel erg gewaardeerd. Mooi kaartje Dieke met de nieuwe stempels!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam