zondag 15 januari 2017

Hoera voor Karin!

Hoi allemaal,

Vandaag is mijn stempelmaatje Karin jarig. Karin, alvast van harte!
Daar hoort natuurlijk een kaart bij, dussss:



Wat heb ik gedaan?
Allereerst heb ik een achtergrond gemaakt met de gelliplate en verschillende kleuren neonverf.
Toen dit droog was, heb ik met een losse tekststempel her en der wat halve afdrukken gezet, gewoon uit de losse pols.
Daarna wat bloemen gestempeld, met Memento London Fog( grijs)
De bubbels heb ik met Versamark afgedrukt, zodat ik deze met embossingpoeder kon bewerken en verhitten.
De teksten van Happy en Wishes afgedrukt met Archival zwart.
De vogel op de kaart afgedrukt met zwart en op een apart vel bedrukt papier. De tweede vogel uitgeknipt en op de eerste afdruk geplakt.
Dan nog wat kriebeltjes langs de kaart met een zwart fineliner, en alles op een witte kaart geplakt.

Gebruikte stempels van Kicostamps:

Plate 101, Engelse tekst 3
Plate 69, flora en fauna 10
Plate 81, diverse 9
Plate 104, achtergronden 7
Plate 97 flora en fauna 13

Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart Dieke! Daar zal de jarige vast blij van worden.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam