zaterdag 10 december 2016

Kerstlamp ballonnen

Ik denk dat dit bijna één van mijn laatste kerstkaartjes wordt voor dit jaar.
Deze keer ballonnen als kerstlampjes, en pinguïns met lampjes op hun koppie.


Voor de achtergrond heb ik wederom dat mooie naturel papier van Paint On gebruikt.
Alles is met zwart gestempeld in de volgorde olifant, de kerstmuts op het achterwerk van de olifant, pinguïns, lampjes op het koppie van de pinguïns, de vogel met kerstmuts, de ballonnen en daaronder hangend de lampjes aan de ballonnen.
Daarna heb ik met de Micron touwtjes aan de ballonnen getekend en de twee kerstmutsen met een rode Distress Marker accenten gegeven.
De lampjes heb ik met diverse Distress Markers ingekleurd en accenten gegeven met een witte pen.
De tekst heb ik op een strookje papier gestempeld en er een vlaggetje van geknipt, de randjes met zwart gesponst en opgeplakt op de kaart.
Tot slot de sneeuw met de witte pen gestippeld, de randen van de kaart met zwart gesponst en de kaart gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.

Fijne dag vandaag, groetjes van Yvon


Stempels:
KiCoStamps, Kerst (4), Plate 114
KiCoStamps, Kerst (2), Plate 82 (tekst)
KiCoStamps, Diverse (13), Plate 111

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Markers diverse kleuren
GelliRoll wit
Micron zwart 0.05
PaintOn Naturel papier
Zwart papier van KiCoStamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam