donderdag 22 september 2016

Herfstige tags

Hallo allemaal!

Ik houd van de herfts. Ik houd van de kleurtjes, van het mooie nazomerweer, van het heerlijke herfstige eten en van pompoenkruiden. En van pompoenkoffie. Oh heerlijk! Vandaar vandaag van mij twee lekkere herfstige tags.


Beide tags heb ik voorzien van een achtergrond met de gelliplate. Ik heb dit in een aantal laagjes gedaan en ik heb gewerkt met gele, oranje, rode en groene acrylverf. De laatste laag heb ik ook gebruik gemaakt van een stencil.

De volgende stap was om de tags te voorzien van wat structuur. Dit heb ik gedaan met modelling paste en wederom een leuk stencil. De modelling paste heb ik goed laten drogen en voorzien van kleur met twinkling h2o's.

Op de ene tag heb ik vervolgens rechtstreeks gestempeld en de stempelafdruk, na goed drogen, geaccentueerd met witte pen. De tekst heb ik ook rechtstreeks gestempeld en de tag nog voorzien van een mooi lint.


De andere tag heb ik net wat anders afgemaakt. Ik heb twee stempelafdrukken gezet op boekpapier en dit uitgeknipt. Deze afdrukken heb ik vervolgens op mijn tag geplakt met tacky glue. De tekst heb ik wederom rechtstreeks gestempeld op de tag en voorzien van een leuke omlijsting met zwarte en witte pen. Ook deze tag heb ik voorzien van een mooi lint.


Dat was het weer voor vandaag, fijne dag allemaal!

Groetjes Daniëlle

Gebruikte materialen:

- stempels van:
       * Flora en Fauna (17) plate 110
       * Engelse tekst (3) plate 101
- tags
- gelliplate
- acrylverf
- brayer
- stencils diversen
- modelling paste
- paletmes
- twinkling h2o's
- archivalinkt jet black
- boekpapier
- tackyglue
- witte pen
- zwarte pen
- lint

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam