woensdag 22 juni 2016

Passion

Dag allemaal,

Bijna, bijna, bijna vakantie! Ik ben er echt aan toe! Naast mijn baan en werk voor KiCo heb ik het afgelopen jaar gestudeerd en dit gaat volgend jaar weer verder maar mensen wat een drukte heb je dan in je leven zeg! Zo aan het eind van het schooljaar is het echt een eindsprint, van de laatste tentamens tot het inleveren van zaken, het veroorzaakt bij mij wel een gezonde portie stress hoor... Om te ontstressen vind ik het heerlijk om met verf in de weer te zijn. Vandaar dat ik jullie vandaag een project laat zien dat ik gemaakt heb met Dylusions paint en 1 van de Art Journal stempel sheets.

Ik ben begonnen met het uitzoeken van wat kleurtjes paint en een klein canvasboard erbij te pakken. Vervolgens heb ik met mijn vingers gewoon verf aangebracht daar waar ik dat wilde, ik houd daarbij wel altijd rekening met koele of warme kleuren. Deze breng ik niet nat door elkaar heen aan, anders krijg je modder.



Na deze stap heb ik er wat leuke stencils bijgepakt en mijn kleine ronde distresstools. In deze stap zorg ik er altijd voor dat ik niet teveel verf op mijn sponsje heb zitten, zodat ik niet onder de stencils mijn verf door laat lopen.



Na deze stap heb ik mijn stempelafdruk gemaakt met zwarte archival inkt.


Na deze stap moet je ervoor zorgen dat alles goed droog is. Voor de volgende stap heb ik twee kleuren Distress paint beiden gemengd met wit om een wat zachter kleureffect te krijgen. Deze verf heb ik vervolgens wederom met mijn vingers rondom de stempelafdruk aangebracht. De stempelafdruk heb ik hier en daar nog wat geaccentueerd met zwarte micronpen. Om dit project af te maken heb ik het woord 'Passion' erbij gestempeld en een randje rondom het canvasboard gemaakt met een kleurtje Dylusions paint.




Op deze manier krijg je mooie kleurverschillen en leuke diepte effecten in je project.

Dankjulliewel voor het meelezen weer, ik ga me nu weer even storten in de eindejaarsgekte van mijn studie en daarna even lekker vakantie vieren. Dit houdt in dat ik een korte zomerstop in ga lassen.
Geniet van jullie zomer en tot schrijfs!

Creatieve groet en een dikke knuffel,

Daniëlle


Lijst van gebruikte materialen:

- Stempelsheet Plate AJ1 Art Journal 1
- Canvasboard
- Dylusionspaint
- Stencils
- Distresstools
- Zwarte archivalinkt
- Heattool
- Zwarte micron pen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam