vrijdag 1 april 2016

Vrolijke voorjaarskaart

Hoi allemaal,
Vandaag start er een nieuwe uitdaging op de FB-pagina van Kicostamps, ik heb ‘m mogen verzinnen.
De uitdaging die ik heb gekozen, is werken met stencils.

Iedereen heeft die in de kast liggen en veel mensen doen er verschillende technieken mee.
Dat leek me leuk, want zo inspireren we elkaar weer.

De kaart die ik heb gemaakt is deze:

kico uitdaging april 16

Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van verschillende stencils.

Eerst neem je het nieuwe Kicopapier, daar kun je prachtig op sponzen met Distress inkt.
Ik heb de kleuren Mermaid Lagoon, Twisted Citron, Picked Raspberry en Abandoned Coral gebruikt.

De stempels komen van de mooie nieuwe sheet van Kico, Flora en Fauna nr. 13.
Om de vogel te kleuren, heb ik dezelfde kleuren Distress op een craftsheet aangebracht, beetje water erover gespoten, en dan een stukje Kicopapier erdoorheen gehaald.
Daar de vogel overheen gestempeld en uitgeknipt.
Jullie doen toch allemaal mee deze maand?
Ik zal er verschillende technieken mee laten zien, om jullie in de "mood" te krijgen.
groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Super leuke en zonnige kaart Dieke!
    Wat een leuk idee om de lucht hier te vullen met het gebruik van stencils. En van de hele kaart krijg je echt een lentegevoel, komt mooi uit met het mooie weer van deze dagen.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam