dinsdag 19 april 2016

bubbels

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik weer een kaartje zien, wat ik heb gemaakt voor Kicostamps.
Het gaat om dit zomerse exemplaar:

Kico 6

Ik heb eerst een achtergrond gemaakt met de gelliplate en verschillende kleuren acrylverf.
Vervolgens heb ik op deze achtergrond het vrouwtje gestempeld van plate AJ6, Artjournal 6.
Ze kwam niet helemaal goed over, dus heb ik haar met zwarte gelpen bijgetekend.
Dat kwam waarschijnlijk door de achtergrond met acrylverf, waardoor de afdruk anders "uit de verf kwam."

De bubbels komen van plate 81, diversen.

De pijltjesachtergrond heb ik nog met matte superheavy gel gemaakt, dat is transparant. Daardoor kwam het effect minder goed over en heb ik dus nog een witte sharpie omgetekend.

Het geheel gemat op een paars velletje cardstock en vervolgens alles op een witte kaart geplakt.

Ik kwam hier en daar dus voor uitdagingen te staan, maar ik vind het ook wel weer heel leuk als ik die kan oplossen. Embellishment-opportunities noem ik die.

Ik ben er blij mee, hopelijk vinden jullie 'm ook leuk?

Tot de volgende post!

groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam