maandag 7 maart 2016

Art Journal pagina: words

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, deze keer met een Art Journal pagina! Voor deze pagina heb ik gebruikt:

- KiCostamps Plate 97 flora en fauna (13)
- Fluweelkarton
- Dylusions spray
- Heavy body paint
- TCW stencil 331s, mini solace
- Paletmes
- Maskertape
- Zwarte paintmarker
- Groene paintmarker
- Witte paintmarker
- Archival inkt zwart

Hoe heb ik deze pagina gemaakt?
Ik vond een art journal prompt waarbij je een pagina moest maken met enkele woorden die voor jou belangrijk zijn en/of jou kenmerken. Ik koos hier de woorden: Inspired, Free, Loved en Passionate voor. Die woorden heb ik eerst opgeschreven op mijn pagina. Daarna heb ik ze afgeplakt met maskertape. Op deze manier ontstaat er een wit kader om de woorden wanneer je de pagina verder bewerkt. Ik heb ervoor gekozen deze pagina te beperken tot 2 kleuren en zwart/wit. De achtergrond heb ik bewerkt met knalroze Dylusions inktspray. Daarna heb ik met een stencil, paletmes en heavy body paint lime een aantal stukjes van de pagina bewerkt.

Nadat de achtergrond klaar was ben ik gaan stempelen en om de pagina af te maken heb ik met witte, zwarte en groene paintmarkers accenten gezet en lijnen verduidelijkt.

Je ziet, een Art Journal pagina kan ook met een paar simpele, korte stappen heel mooi uitpakken.



Groetjes Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam