zondag 7 februari 2016

Retro

Heerlijk een dagje stempelen met de radio lekker aan en lekker meezingen.
Kreeg spontaan zin om te dansen en heb mijn kaart daarop aangepast
Eerst heb ik de rondjes stempel van de Art Journal sheet op een stukje masking tape afgedrukt en uitgeknipt drie stuks.
De rondjes heb ik op een kaart gestempeld en daarna heb ik de masking tape erop gelegd en met Distress inkt Wild Honey de achtergrond gekleurd, steeds weer 3 rondjes met tape afgeplakt totdat de achtergrond helemaal geel gekleurd was.
Met een mister water op mijn hand gespoten en druppels laten vallen op de kaart even gewacht en afgedept met een tissue.
De ronde stempels zijn bijna hetzelfde formaat als een sponsje van de ronde Distress blending tool
en die paste er dus precies in met de kleur Evergreen Bough.
De stempel van de vrouw afgedrukt en met een witte Sharpie pen spiralen gemaakt in de rondjes.
Dance tekst een aantal keer afgedrukt en klaar is de retro kaart.
Best leuk toch?!
De creatieve groetjes , Monique

2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam