woensdag 28 oktober 2015

Passion for Art Journaling

Hallo allemaal!

Zoals beloofd een berichtje over de door mij geplaatste foto, gisteren op de facebookgroep. De hele pagina ziet er als volgt uit:


Nu moet ik er wel even bijzeggen dat de kleuren in het echt toch wat feller zijn... Dat is op deze afbeeldingen misschien iets beter te zien:


Hoe heb ik deze pagina nu gemaakt? Ik ben begonnen met acryl inkt en Golden Fluid Acrylics en heb hiermee een achtergrond gemaakt. Daarna heb ik wat cirkels gestempeld en daar ben ik weer overheen gegaan met wat witte gesso en een brayer. Heerlijk spelen met verf dus! Hierna ben ik de Art Journal stempels gaan stempelen. Om het meisje voor de bloem te krijgen heb ik haar eerst gestempeld, toen gemaskerd en daarna de bloem gestempeld. De blaadjes zijn beschilderd met Golden Fluid Acrylics. De quote is handgeschreven. Nog wat finishing touches aangebracht en toen was mijn pagina af.

Materialenlijstje:
- Art Journal
- Golden Fluid Acrylics
- Daler Rowney Acrylic Ink
- Gesso wit
- Brayer
- Archival inkt
- Maskertape
- Paintmarkers
- Sharpie wit
- AJ stempels plate AJ1, AJ3 en AJ7

Tot de volgende keer maar weer!
Groetjes Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam