zondag 6 september 2015

Punkelf ATC-swap

Goedemorgen allemaal!

Voor een ATC-swap in een van de facebookgroepen waar ik lid van ben heb ik onderstaande ATC gemaakt. Hoe ik dit heb gemaakt leg ik vandaag aan jullie uit.


Ik ben begonnen met het verwarmen van mijn Magic Stamp. Zodra deze warm genoeg was heb ik hem op mijn stempel (Flora en Fauna plate 69) gedrukt zodat ik de afdruk in mijn Magic Stamp had staan. De Magic Stamp heb ik even laten afkoelen en vervolgens beïnkt met Brilliance inkt. Deze afgedrukt op mijn kaartje en voila, een mooie achtergrond heb ik al. Daarna heb ik de punkelf (fantasy plate 75) beïnkt met Versamark, afgedrukt op het kaartje en geëmbost met zwart embossingpoeder. Het kaartje heb ik nog gemat op zwart papier om het af te maken.

Gebruikte materialen:
- Magic Stamp
- Brilliance inkt
- Plate 69
- Plate 75
- Embossingpoeder
- Versamark

Fijne dag nog en tot de volgende keer!

Groetjes Daniëlle

1 opmerking:

  1. Gave achtergrond met de bloemen Daniëlle! En leuk om deze techniek met de magic stempel te gebruiken.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam