donderdag 27 augustus 2015

Make your own magic

Hallo allemaal!

De vakantie zit er weer (bijna) op en er zijn weer nieuwe sheets uit bij KiCoStamps. Ik heb eerder al een kaart hiermee gemaakt en deel graag met jullie hoe ik dit gedaan heb.


Voor de achtergrond heb ik dylusions gebruikt in drie blauwtinten. Papier goed natmaken en sprayen maar. Na het drogen heb ik nog wat inktspetters gemaakt met de dylusions inkt. Nadat het papier goed droog was ben ik aan het stempelen gegaan. Hiervoor heb ik stempels van plate 79 gebruikt en voornamelijk zwarte archivalinkt. Om het elfje wat extra's te geven heb ik haar na het stempelen bestrooid met semi-transparante embossingpoeder kleur mystical (dit is een nieuwe kleur). Verder heb ik onder haar voeten ook gestempeld en embossingpoeder gebruikt maar deze keer met Versamark en embossingpoeder tuscany sangria star. De tekst heb ik op een stukje restpapier van de achtergrond gestempeld en deze gemat op zwart papier. Ook de kaart is gemat op zwart papier. Zo blijft het een geheel en is de kaart meteen netjes afgewerkt.


Tot de volgende keer maar weer!

Groetjes Danielle

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam